Friday, September 24, 2010

Class of 2010

Dari kiri: Dave, Chris, Amber, Doriano, Hasnan n Lah (aku ler)

Arini adalah ari terakhir bagi kami berlima utk bersama. Esok Chris n Dave akan blk ke US utk kembali berkhidmat utk company diorg. Ini bermakna akan tinggal aku, hasnan n amber je dlm kelas nnti.

Kelas aku bermula kira2 5 minggu yg lps. Aku n hasnan of cos la dr Malaysia. Chris, dave n amber plak dr Amerika. Kelas aku yg lps adalah kelas subjek mekanikal.. 2 minggu blaja teori dlm kelas n 3 minggu wat hands on praktikal. Next week bermula la kelas subjek elektronik plak... 3 minggu blaja teori n 2 minggu wat praktikal.

Kelas mekanikal kitorg yg sblm ni di ajar oleh seorg otai yg berpengalaman 33 tahun dlm mengajar maintenance... namenye Mr. Doriano. Byk yg telah aku blaja dr dia. Ok jgk la dia ni psl x kedekut ilmu. Dia ni x pernah marah pon student dia walaupon di tanya dgn soalan yg sama byk kali. Yela, aku ni pon bknnye cpt phm pon hehe. Next week... org lain plak yg ajar elektronik. Namenye Christian. Hrp2 ok la pembelajaran aku dlm kelas nnti. Mesti boring nnti, duk dlm kelas tgk projektor je. Tido la jwbnye aku nnti haha. Pape pon, aku cuma nk kursus aku ni abes je... x sbr dh nk blk Malaysia. Nk jmpe mak ayah aku, family aku, kwn2.. n x sbr nk p dating plak kui3.

3 comments:

  1. hahaha...menghitung hari nmpk nyer....
    x sabar nk p dting ker?? u blk sini jer, ai tgh setadi week tyme tuh...

    ReplyDelete
  2. ooo... yeke..

    xpe la, i p dating dgn org lain la camtu huhu

    ReplyDelete
  3. ok...fine..pegi la..

    p/s: dbg putih tu nnt dh nk abis master, pi r dating ngan die..kang nnt x ley jmpe die..

    ReplyDelete