Monday, January 31, 2011

Rindu masa lapangku...

Ke manakah menghilangnya masa lapangku n masa bersenang2 ku?? Sejak bermulanya tahun baru 2011 ni, aku merasakn yg masa lapangku telah semakin berkurangan dan ianya semakin menghilang. Ini semua adalah kesan daripada kenaikan pangkatku yg berkuatkuasa 1 januari 2011 aritu. Kalu dulu, aku mempunyai terlalu byk masa lapang utk berfesbuk dan bersosial. Tp sekarang, semuanya trpaksa aku kurangkn n 'limit'kn demi memenuhi komitmen aku trhadap keje.

Kadang2 aku x kesah dgn kesibukan kerja aku tuh, mungkin aku enjoy dan 'start' menjadi seorg yg 'workoholic' seperti bos aku. Tp, kadang2 pula kerje2 tu membuatkn aku serabut kepala dek kerana kurangnye masa bersosial n tmbh2 lg, kurangnya masa aku bersama yg tersayang huhu.

Belum kawen lg... tp, komitmen trhadap kerje dh hampir mencapai tahap 'workoholic'. Kalu dh kawen, xtau ler. Hrp2, jgn smpai aku tdo kt opis sudah lps nih haha. Kalu dulu, aku ade la jgk masa utk kuar dating. Skrg ni dh lama x g dating. Maybe sbb awek aku pun dh balik bertapa kt kg n mnjadi kesukaran sket kt aku utk kuar dating. Mak aku ckp "xyah kuar dating2 laa. bertunang n kawen je trus cpt2. abes cite". Aku bleh tersengih je bile mak aku ckp camtu hehe. Kak Inab lg r, dia yg paling sibuk nk suh aku antar rombongan meminang awek aku.. ish3.

Alamak, dh tersasar la plak cite aku. Termasuk bab tunang + kawen la plak haha. Ok, d jemput kpd seme yg mengenali diri aku utk menghadiri majlis perkahwinan aku pada.... jeng3... hehe. Lain tahun baru aku bg tau bile yeh haha. Ok, tutup cite. Nk tido plak. Penat drive dr Terengganu blk Manjung pon x abes lg ni. Bye..bye..bye...

1 comment: